.
Annyeong ! I'm a kpop blogger writer .Be nice here and no harsh words .As you know ,rude people are suck you know . Leave your footsteps at my blogger . Enjoy* .


Who I am? Hello peeps! just call me Yoyo i'm born on 25th of Nov in the year of 1995 in Kuala Lumpur.
  • Welcome to yoyo.com
  • Wechat / Instagram : yoyolky95

    © 2013 - Skins by y0y0

    有時候,最好的朋友會讓你的生活一團糟,可是沒有他們,你的人生就少了許多色彩。
    •19102011
    Wednesday, October 19, 2011 - {0 Comments}


    這部戲很好看...
    感動,刺激...
    這部戲讓我流眼淚了=']






    今天去到學校,我根本就不敢去你們的班...
    我寧願在班都不去你們的班
    在班上,一直發洩發洩在發洩
    謝謝你=']
    我不開心的時候,我都一直對著你發脾氣

    放學,去吃了東西
    就去看戲   我,小榆和malau 又是她們兩個...
    還記得第一次失戀得很夠力的時候...
    是她們兩個陪我度過的=]
    這次又一起看戲=]
    本來心情都很好的
    回家的路上 一直想回那些話題 我的眼睛紅了起來
    我立刻跑回家 失戀的我都沒有試過這樣~.~

    發洩都發洩完了,罵都罵完了....
    沒有話想說得....








    你們給到我快樂,但真正的快樂誰能給到

    Post a Comment

    .