.
Annyeong ! I'm a kpop blogger writer .Be nice here and no harsh words .As you know ,rude people are suck you know . Leave your footsteps at my blogger . Enjoy* .


Who I am? Hello peeps! just call me Yoyo i'm born on 25th of Nov in the year of 1995 in Kuala Lumpur.
  • Welcome to yoyo.com
  • Wechat / Instagram : yoyolky95

    © 2013 - Skins by y0y0

    有時候,最好的朋友會讓你的生活一團糟,可是沒有他們,你的人生就少了許多色彩。
    •08112011
    Tuesday, November 8, 2011 - {0 Comments}
    成绩出来了...老师一个一个说出排名
    一到十名都是印度人和马来人排完...
    以为有机会排十名以内的...我的天  高手全部都在眼前
    第9名跌去第l9名....现在尽然拿到l3名  我真的不要这样的成绩
    虽然进步了6名 but 我的目的不是要到这个程度
    谁人愿意教我补习 我真的快崩溃了啦~~~~
    尽然给她排我的前面 我真的很不爽咯咯咯
    老师你有没有算错分数? 我不想她排我前面啊 老师能算过吗=[









    喜怒哀乐,如果能选两个
    我希望我能选喜和乐,还有两个让给别人吧=]

    Post a Comment

    .