.
Annyeong ! I'm a kpop blogger writer .Be nice here and no harsh words .As you know ,rude people are suck you know . Leave your footsteps at my blogger . Enjoy* .


Who I am? Hello peeps! just call me Yoyo i'm born on 25th of Nov in the year of 1995 in Kuala Lumpur.
  • Welcome to yoyo.com
  • Wechat / Instagram : yoyolky95

    © 2013 - Skins by y0y0

    有時候,最好的朋友會讓你的生活一團糟,可是沒有他們,你的人生就少了許多色彩。
    •20112011
    Sunday, November 20, 2011 - {0 Comments}


    weiweiwei.....
    你們還記得這張照片是誰幫你們拍的嗎?
     這張照片是你們第一次到期的照片...
    你們別難過了,雖然你們不同班...
    可是感情也是可以像現在一樣好的=]
    就好像我,
    雖然不跟你們同班...
    我們的感情也是那麼好 對不對=]
    看到你們這樣,我也會難過的...
    看到你們,就感覺到我們畢業后有多麼不捨得對方...
    就趁l20l出去玩得痛快點吧你們=]



    l8ll20ll
    這一天,是我們在K房最瘋狂的一天...
    唱到高音的歌,我們都用來喊
    當唱到傷感又有意思的歌時候,
    你們就不斷的的流眼淚
    我就怕到叫他們NEXT
    一當high歌播出的時候...
    我們都站在椅子上亂跳亂唱XD
    覺得我們都很瘋狂...
    如果加上小春在的話,我看椅子都不見了XDDD(開玩笑)
    時間慢慢的慢慢的過去了...
    我在想,我們幾時還能見面叻TT
    友情真的還比愛情來的偉大=]






     

















    來到這個地方,我的眼淚不停的流
    我很恨這個地方....




    Post a Comment

    .