.
Annyeong ! I'm a kpop blogger writer .Be nice here and no harsh words .As you know ,rude people are suck you know . Leave your footsteps at my blogger . Enjoy* .


Who I am? Hello peeps! just call me Yoyo i'm born on 25th of Nov in the year of 1995 in Kuala Lumpur.
  • Welcome to yoyo.com
  • Wechat / Instagram : yoyolky95

    © 2013 - Skins by y0y0

    有時候,最好的朋友會讓你的生活一團糟,可是沒有他們,你的人生就少了許多色彩。
    •20122012
    Thursday, December 20, 2012 - {0 Comments}
    真的很想大哭...但是卻沒有理由的哭... 很想找朋友聊天,但是不知道要找誰 我真的很難受~ 爲什麽我可以在別人面前笑得不顧形象  卻在黑暗的房間里無思亂想了一堆....
    在學校最愛說話的是我,但是出來工作的時候最愛說話的是我朋友...感覺她們很大膽 對顧客都很好...但是爲什麽我連一句那麼容易的話 我都不敢說...我真的很怕很怕...爲什麽我變得這樣了... 




    世界末日幾時才會到來?

    Post a Comment

    .