.
Annyeong ! I'm a kpop blogger writer .Be nice here and no harsh words .As you know ,rude people are suck you know . Leave your footsteps at my blogger . Enjoy* .


Who I am? Hello peeps! just call me Yoyo i'm born on 25th of Nov in the year of 1995 in Kuala Lumpur.
  • Welcome to yoyo.com
  • Wechat / Instagram : yoyolky95

    © 2013 - Skins by y0y0

    有時候,最好的朋友會讓你的生活一團糟,可是沒有他們,你的人生就少了許多色彩。
    •10032012
    Saturday, March 10, 2012 - {0 Comments}
    最近不知道怎麼了 夜深了總是流著淚水哭了好幾天 喜歡一個人一點都不輕鬆 以為可以簡簡單單的喜歡她 結果不是我想像得那麼容易...  我看見你跟她說話的時候 我忍著眼淚對自己說 別哭別哭 她走了后 我一個人靜靜的 坐在角落眼睛紅紅的 眼淚都快流出來了... 爲什麽她能帶給我吃醋的感覺? 我真的不知道要怎樣說這種感覺... 我真的很想告訴你,我喜歡你... 但是感覺自己很失敗 很多東西都比不上她 爲什麽我在乎的人總是跟她有關係 我很想哭... 很多事情都埋在心裡 真的很辛苦 放棄?我真酒那麼容易放棄她嗎?



     我需要一个拥抱今天我心情不好。



    Post a Comment

    .